dilluns, 9 de març del 2015

Setena ronda




Setena ronda i aquest cop, com mana el calendari de la competició, ens ha tocat jugar a Andorra; en concret a Escaldes-Engordany a on es troba el local de l’Andorra.

Andorra, oficialment Principat d'Andorra, és un estat independent situat als Pirineus entre Espanya i França. La seva capital és Andorra la Vella i la seva llengua oficial és el català.És un dels estats més petits del món amb només 468 km², i és un dels cinc microestats del continent, dels quals n'és el segon més gran i el més populós amb una població de 84.082 habitants, dels quals 32.085 són de nacionalitat andorrana.

Andorra està formada per set parròquies, tant eclesiàsticament com civilment. Civilment, les parròquies són el primer i únic nivell administratiu per sota el Govern d'Andorra, tot i que algunes d'elles tenen organitzacions menors com els quarts (a Canillo, Ordino, la Massana i Sant Julià de Lòria) o els veïnats (a Canillo).El govern que gestiona la parròquia és anomenat comú, format pels consellers comunals (càrrec electe equivalent al regidor) i els que encapçalen el govern comunal el cònsol major (equivalent a l'alcalde) i el cònsol menor.

Escaldes-Engordany és una parròquia que es va crear l'any 1978 després de segregar-se d'Andorra la Vella, sent l'única no tradicional i actualment és la segona ciutat per població.






La meva dona i jo vam decidir pujar el divendres i gaudir d’una mini sortida; he de dir que ho vam aconseguir.

El divendres vam sopar al restaurant Sevilla, a la part alta d’Escaldes-Engordany, molt a prop del local de l’Andorra, bar restaurant especialitat en tapes, amb una relació qualitat preu molt encertada (no és un lloc gaire car).


El dissabte va estar sota la dominació (situació pactada prèviament) de la Luisa, la meva dona; es a dir, botigues, botigues i més botigues; a destacar el dinar que vam fer a la Marisqueria Don Denis, si no heu estat en aquest restaurant, us el recomano, el preu (òbviament,depenent del que demaneu) pot ser alt, però la qualitat preu també és adequada.


El diumenge enfrontament amb l’Andorra; l’Andorra, inesperadament, va força malament a la classificació, les seves alineacions han estat molt lluny del millor equip que poden presentar. Esperàvem un equip millor del que han presentat a les últimes rondes i així ha estat, per la nostra part hem tingut algunes baixes, però els companys de l’equip B, gent jove, ho han fet força bé. En fi, el matx no ha perillat en cap moment i hem guanyat per 7 a 3.

Podeu consultar l’acta d’aquest matx en aquest enllaç.

La jornada en aquest grup s'ha completat amb els següents resultats:


Com sempre us passo unes fotos del matx:







Amb aquest resultat ja no tenim cap perill de baixar de categoria i alguna possibilitat encara de pujar; el proper matx amb el Sant Boi, dirà molt en aquest sentit.

Salut i escacs,

5 comentaris:

Fred ha dit...

Hola Roger:Llegir aquest comentari abans de sopar ha estat molt dur!! Quina salivera!!! Bromes apart us felicito per mantenir la categoria un any més que sempre cal pendre-ho com un exit.Com ja explicava ahir en el comentari sobre el matx anterior per la meva part tinc que dir que he estat fotut dues setmanes fins que el dilluns dos ja em vaig posar en mans dels metges i una setmana més tard crec que ja puc dir que no em moriré d'aquesta.En fi molta sort pel que resta de campionat.Fred

Fred ha dit...

Hola Roger:Llegir aquest comentari abans de sopar ha estat molt dur!! Quina salivera!!! Bromes apart us felicito per mantenir la categoria un any més que sempre cal pendre-ho com un exit.Com ja explicava ahir en el comentari sobre el matx anterior per la meva part tinc que dir que he estat fotut dues setmanes fins que el dilluns dos ja em vaig posar en mans dels metges i una setmana més tard crec que ja puc dir que no em moriré d'aquesta.En fi molta sort pel que resta de campionat.Fred

Fred ha dit...

Ostres com que soc "funcionari-consorte" m'ha sortit el comentari per duplicat.Si només em contestes una vegada ho entendré.Salut company!! Fred

Fred ha dit...

Ostres com que soc "funcionari-consorte" m'ha sortit el comentari per duplicat.Si només em contestes una vegada ho entendré.Salut company!! Fred

Roger Salvo ha dit...

Bon dia Frederic,

Me’n alegro que ja estiguis bé de salut. Veig que la salivera s’ha transformat en repeticions, això ha estat degut a la teva abstinència a l’article anterior.

Sembla que l’equip funciona molt millor, res a veure amb l’equip de les primeres rondes, on la gent no estava en el seu millor moment. Ara, amb el permís del Sant Boi, podem aspirar a cotes majors.

Felicitacions per la victòria del Congrés sobre La Lira; amb aquesta victòria, a l’igual que el Barça, us poseu com a líders en solitari. Ara, el pujar a Primera Divisió està a les vostres mans. Endavant companys.

Salutacions amic,