diumenge, 15 de febrer del 2015

Quarta ronda




En aquest article i per primera vegada des de què faig cròniques del per equips (any 2010), no n'hi ha cap foto de la jornada. La causa és que avui no he jugat, i en conseqüència no he pogut fer fotos. Des de fa alguns dies arrossego un constipat de "cavall" que m'ha obligat estar al llit i per suposat no em permet sortir de casa.

Però, això no és impediment per a què no pugui fer un article a partir dels resultats.

El matx es presentava com a complicat, no en va el Catalonia és un dels "gallets" del grup (l'any passat tan sols la mala sort a l'última ronda va impedir que pugés a la Divisió d'Honor) i a més nosaltres teníem tres baixes.

S'ha perdut, entrava dins de les possibilitats, el Catalonia és un equip fort. Aquest any les coses no estan sortint bé, el que vol dir que a partir d'ara ens ho tenim que prendre amb molta humilitat, el nostre estat de forma no ens permet denominar-nos com un equip fort i el nostre Elo no reflecteix el nostre joc actual. L'objectiu, a partir d'ara, ha de ser la modèstia i intentar fer els punts de la salvació el més aviat possible.

Podeu consultar l'acta d'aquest matx al següent enllaç.

La jornada en aquest grup s'ha completat amb els següents resultats:


Grup complicat, amb molta més igualtat de la que es podia preveure; la classificació, després de quatre rondes així ho reflecteix:


No hem passat l'equador del campionat i encara hi ha molt "peix per vendre", hem d'anar matx a matx i ja veurem on arribem.

Salut i escacs,

2 comentaris:

Fred ha dit...

Hola Roger:Tot i que em va saber molt de greu no veure't pel teu refredat per altre banda em va alegrar no tenir el disgut de veure en acció a un"congresista en el exilio".Vagi una cosa per l'altre.Jo com ja et vaig dir la setmana passada penso que la permanencia sempre ha d'esser el primer objectiu sino hi ha el perill de no motivar-se prou.Si fosis un altre et recomanaria algun remei casolà però en el teu cas la"Doctora Montes" ja t'alliçonarà molt bé.Una abraçada Fred
Nota.Desconexia els Premis SABA i he tingut l'alegria d'esser finalista junt amb l'amic Lorda i l'Antonio Martin que espero tenir el gust de coneixer-lo.
Nota 2- Que aquest blog sigui el camí per donar el meu condol a la famil-lia d'en Ballvé pel seu traspàs El vaig coneixer jugant el Veterans i tinc que dir que l'he considerat desde llavors un excelent jugador de Club d'aquells que fan "caliu" Descansi en pau

Roger Salvo ha dit...

Hola Frederic,

Gràcies per la teva preocupació per mi, ja estic força millor però encara no estic bé del tot. Referent al Congrés, l'empat d'ahir, una mica sospitós, no?

Bé, mica a mica s'omple la pica, salutacions campió.