dissabte, 3 de desembre del 2011

Breus comentaris


El passat divendres dia 2 de desembre,  a partir de les 9 del vespre, s'ha celebrat una assemblea general extraordinària del Club d'Escacs Congrés. La assemblea era per tocar diversos punts, però el punt estrella ha estat la informació de reformes del local. En aquest sentit cal felicitar a la junta directiva pel fet que han portat un representant de l'empresa que farà les obres, el qual ha explicat el que faran, tant el que pensen treure com el que pensen posar de nou, incloent informació sobre els materials utilitzats. Després s'ha obert un torn de preguntes als socis presents, amb amplia participació. El representant de l'empresa ha anat contestant a totes les preguntes o dubtes amb gran precisió, el que ha fet que els presents hagin aprovat les obres proposades pràcticament per unanimitat.

L'Héctor Hernández ha fet una molt bona i més extensa crònica al seu bloc, podeu consultar-ho clicant aquest enllaç.



Dues hores abans vaig mantenir  una llarga conversa, al voltant d'un plat de patates braves, amb el gran "Catulo", el meu mestre en qüestions de blocs.

Tinc que dir que m'ho vaig passar força bé, sobretot perquè el Joan va tenir molta paciència i em va deixar explicar moltes "batalletes" a l'estil "abuelo cebolleta". Gràcies Joan, ets collonut.




Tres quarts d'hora abans d'aquesta agradable entrevista, encara vaig tenir temps per passar-me per la seu del Club d'Escacs Sant Martí, on vaig tenir la sort de poder parlar amb l'amo del Planeta de Saba. El Jordi em va explicar que estaven fent un seguit de fitxatges de bones jugadores femenines. Segur que en algun bloc amic del Sant Martí properament sortirà la notícia.



També és noticia que dos jugadors del Congrés estan jugant el Torneig de Benidorm. Es tracta del Fermín Tejero i del Jaume Viñals. Molta sort a tots dos.
Si voleu seguir aquest macrotorneig, podeu clicar aquest enllaç.

La temporada s'acaba, encara es jugaran alguns tornejos aquest mes, però ja tothom esta pensant més en el per equips que en altres coses. Referent a les categories més altes, tindrem que estar pendents dels canvis de club d'alguns jugadors, de ben segur que també en això la crisi estarà present.

Bé, el títol diu "breus comentaris" i si m'enrotllo més, deixaran de ser breus, així que faré bondat.

Salut i escacs,